Mohammad Dadkhah – en AdWords ekspert med årelang erfaring

Dette indlæg er finansieret indlæg og indeholder promoverede hjemmesidehenvisninger.

Mohammad Dadkhahs karriere tog fart i 2005, hvor han begyndte at beskæftige sig med Google AdWords – et felt, der var i sin spæde vorden på dette tidspunkt, og nu er et fænomen, alle, som har prøvet at søge på Google, kender til. Google AdWords som marketing redskab er på det sidste blevet overtaget af SEO, da Google AdWords er en dyr fornøjelse. SEO står for Search Engine Optimization (på dansk: Søgemaskine optimering) og består af de tiltag, du kan foretage dig på din egen side og ude på internettet – for eksempel i blogindlæg med backlinks til din egen side

– for at gøre din hjemmeside mere spiselig og troværdig for søgemaskinerne (for eksempel Google, Yahoo, Bing osv). Mohammad Dadkhah fulgte tendensen og beskæftiger sig på nuværende tidspunkt nærmest udelukkende med SEO som den primære del af sin SEM (Search Engine Marketing) strategi. Dog er Mohammad Dadkhah stadig at regne som AdWords ekspert, og een af de førende i Danmark indenfor området generelt.

 

Mohammad Dadkhah er stfiter og ejer af virksomheden Klikko, som tilbyder SEO løsninger for alle typer virksomheder, der ønsker at profilere sig digitalt. Klikko er blandt de mest troværdige SEO virksomheder i Danmark. Klikkos blog netværk benytter sig udelukkende af danske IP adresser, og de tilhørende domæner, som ligeledes alle er danske, besidder ikke en rating på Ahref skalaen på under 30. Klikkos bloggere er nøje udvalgt efter strenge kvalitets kriterier og monitoreres løbende. Hvert enkelt blogindlæg tjekkes for duplicate content. Du kan trygt overlade din irksomheds SEO og AdWords til Mohammad Dadkhah.

 

Mohammad Dadkhah tror på videndeling. Han har ofte publiceret artikler om SEO og online marketing, og har optrådt hos iværksætter forummet Amino.dk som gæste ekspert. Senere har han fået sin egen blog på Amino.dk, hvor han gavmildt deler ud af sin store viden om Google AdWords, Social Media Marketing, YouTube Advertising, Google Analytics og Search Console samt selvfølgelig onsite og offsite SEO.

 

Mohammad Dadkhah har indtil videre udgivet to bøger. Den første, “Online Marketing: Den Røde Tråd”, som udkom i 2012, er en opsamling af alle de gode råd og tips, Mohammad løbende har oparbejdet gennem sine erfaringer med online marketing. Den anden bog, “Marketingbogen”, findes som ebog og opdateres løbende med nye tips og tricks til arbejdet med SEM, SEO, social media marketing, YouTube Advertising og selvfølgelig opbygning af websites. Denne bog er nærmest uvurderlig, hvis du selv ønsker at kaste dig ud i digital markedsføring.